సంచికలో తాజాగా

Related Articles

4 Comments

  1. 1

    Neerajachandran

    చాలా బాగుంది 👌👌👌

    Reply
    1. 1.1

      Mohana Manikanta Uriti

      ధన్యవాదాలు నీరజా గారు

      Reply
  2. 2

    Taddi Ramesh

    Nice poetry brother 👌👌👌👌

    Reply
  3. 3

    Mohana Manikanta Uriti

    Thanks Bro

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

All rights reserved - Sanchika™

error: Content is protected !!